Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Agaph ?

Poio einai auto to sinaisthima pou oloi ta exoun xamena ? Poio einai auto to sinaisthima pou exei ksekinisei kai stamatisei polemous ? Poio sinaisthima exei ta poio polla erga, tragoudia kai istories grammena gia auto apo otidipote allo ? Erotas , auto to sinaisthima pou metatrepi exthrous se filous kai filous se exthrous. Tosoi polloi mithoi, apo tin thea Athina kai tin Oraia Eleni tis Troias eos ton ROmeo kai tin Ioulieta tou Saikspir.

I Agapi erxete se tosa polla epipeda, pou den moiazei na einia to idio , alla einai. Iparxoun tosa polla na agapiseis, pou tha einai diskolo na ta grapsw ola. Mporei na mas dialisei , na mas kopsei sta dio , na mas valei na kanoume apithana pramata. Ti den mporei na kanei i Agapi ? Diskolo na pei kapoios , alla mporei na kanei polla.


Auti i Agapi , fernei dakria sta matia mou otan simvainei stin oikogenia mou kai stous filous mou. Otan noiothoume oti mas ksilosan tin agapi apo mesa mas , opos se enan thanato i otan mas aporiptoun, kanoume anikousta pramata opos ksespasmata thimou i thrinoume se tetoio epipedo pou anagkazoume autous pou mas agapane na mas prosexoun mipos kai epixeirisoume kati. Merikoi mporoun kai sinexizoun , pantonte thimounte tin mia xameni agapi meta tin alli , alla alloi den mporoun . Autoi einai pou xreiazonte tin agapi kai tin ipostiriksi mas apo ollous.

Iparxoun polla epipeda stin agapi, alla mporw na ekfrasw mono merika. Auta einai pou vlepoume perissotero stin zoi. I filia erxete proti. Nai , den moiazei gia agapi , alla noiothoume agapi gia tous filous mas, auto einai pou mas kanei na ta pame toso kala , kai giati mas leipoun otan exoume kairo na tous doume. Einai episis kai giati kratame konta mas kapoious sigkekrimenous filous otidipote kai na exei simvei. Merikes fores , oi desmoi filias ftanoun se ena polu dinato simeio , toso oste na tous theoroume oikogenia.

Ena allo epipedo agapis , einai auto gia ta meloi tis oikogeneias mas. Otan akoma kanoume merika pramata enantia stin thelisi mas , o desmos iparxei. Tha kanoume diafora gia ta adelfia mas , tous goneis mas , ta paidia mas prin kan akoma to skeftoume na to kanoume gia kapoion allon. Poloi polemoi arxisan apo to epipedo auto, adelfia na ekdikounte thanatous adelfon i gonoion, pateres na prostateuoun tin oikogenia tous i to antitheto.


To trito epipedo einai auto pou fernei enan antra kai mia ginaika konta. Auto to epipedo einai polu dunato. Auto to epipedo exei ferei vasileia konta kai exei teleiosei polemous. Einai episis kai auto pou exei ksekinisei polemous , opos o Tro'i'kos Polemos. Exei ferei oikogenies konta pou diafonousan opos sto Romeo kai stin Ioulieta tou Saikspir. An kai telika autoi oi dio autoktonisan , oi oikogenies tous eirthan konta.

O teleutaios desmos agapis einai autos tis mitera me tou paidiou. Den iparxei poio dinatos desmos apo auto kai oute prokeite na iparksi. Autos ksekinaei apo tin paramikri kinisi tou paidiou stin koilia tis miteras tou eos kai ton thanato tou paidiou. Mia mitera prostateuei ta paidia tis sto onoma tis agapis kai ta kathodigei sti zoi tous xreisimopoiontas paradeigmata. Toulaxiston etsi prepei na ginete. Einai i agapi pros ta paidia tis pou tha kanoun mia mitera na douleuei kapou opou to misi , apla kai mono gia na sigoureuti oti tha exei ta panta pou tha thelisoun ta paidia tis i tha xreiastoun pote .

I ekfrasi , i agapi kinei ton kosmo , einai alitheia telika. Einai i kinitiria dinami , gia opoiodipote logo . Poiimata , erga kai thriloi mporoun apla na mas dosoun mia idea tou noimatos tis agapis. Mporoume mono na aisthanthoume tin agapi kai na tin ekfrasoume me tropo pou mono emeis katalavainoume. I erotisi pou tha eprepe na rotame den einai "ti einai i zoi" alla "ti einai agapi".

Ti einai agapi ? Den kserw, alla kserw oti tha kanw oti mporw gia na to ekfrasw sta paidia mou , stin ginaika mou , stin oikogeneia mou kai stous filous mou me opoion tropo mporw ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: