Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

The End

Me ponaei na paradektw oti akoma thn agapw. Den mporw na katalavw giati den mporw na thn ksexasw. Oxi pos den hksera oti ftanoume sto telos alla. Ta provlhmata mas megalonan san argioxorta, pou amaurizoun thn omorfia tou khpou pou toso trufera prosexoume. Enoiosa to telos, htan mprosta moy alla arnithika na to koitaksw. Suxna anarwtiemai an tha htan diaforetika an evgaza ta agrioxorta apo to xwma me ta idia mou ta xeria. Opos kai na 'xei, o kairos ths anusixias perase, twra prepei na vrw ena tropo na sunexeisw.


Eilikrina den kserw an auto einai dunaton. Pws mporeis na sunexeiseis apo kati pou se exei allaksei toso ? Iparxoun stigmes pou orkizome oti thn noiwthw dipla mou, thn noiwthw na me aggizei, kanontas me na noiwthw gematos gia allh mia fora. Kleinw ta matia kai apolamvanw thn stigmh alla h fantasiwsh panta eksafanizete oso grhgora erxete, mallon giati thn parasernei o anemos ths allaghs pou me akolouthei opou kai na paw.


Auto einai pou kanei thn zwh duskolh. Na ksexnas, na proxoras, na orimazeis. Den kserw an eimai etoimos na antimetopisw thn zwh xwris authn konta mou. Fovamai gia ton eauto mou, fovamai oti de tha afhsw kanenan na me aggiksei toso oso auth. Den mporw na sunexeisw etsi. Na pernaw kathe wra pou eimai ksupnios prospathontas na thn ksexasw kai kathe wra pou koimame na oneireuome to aggigma ths. Den einai zwh auth, prepei na kanw kati. Zw se mia kolash, mia fulakh pou me kleinei ekso apo osa einai omorfa kai aksizoun. Auth h sunexhs maxh me exei kourash.


I need sleep, yet it never comes .......

Δεν υπάρχουν σχόλια: